Jul igen

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag var inne här senast...det där med kontinuitet verkar inte vara min grej! ;)
Får väl göra ett nytt försök att hålla liv i kära gamla bloggen?
 
Blir inte ett så långt inlägg just nu dock, är rätt trött och klockan tickar inåt småtimmarna... Men jag kan i alla fall meddela att jag haft en bra dag idag, trots "snökaos"! Tog två timmar enkel resa att ta sig till stan, men det får man ta, bara att ta det lugnt och flyta med. Och dessutom bara älskar jag all den snö som kommit! Tänk att det äntligen blev vinter, på riktigt =)
 
Förutom en tripp till stan har jag pysslat och gjort julkort som nu är klara. De blev helt okej får jag nog tycka, för att vara min första gång på julkortspysslet så är jag rätt nöjd =) Kul var det också!
 
 
Nu blir det te och nattamacka.
 
 
Ha det gott! <3
 
/Mary

Kommentarer
Postat av: julle

Me like när du bloggar :) Blogga mera! Puss å kram

Svar: Tack raring! Kul att du läser :) ska absolut bli bättre och blogga mer, för din skull också ;) puss
Mary E

2012-12-06 @ 21:57:38
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!