Jul, jul, strålande jul!

Hej!
Och en riktigt god jul!
 
Här hemma har vi uppesittarkväll dan före dopparedan, med rimstuga och Bingolotto =)
Innan dess var vi på glögg- och lussemys hos min syster med familj och det var underbart mysigt. Hela hemmet var pyntat till bristningsgränsen och alla var glada och juliga. Det är ju fördelen med ett större hus, att det finns lite space att pynta och att man kan ha en normal gran inne. Det kan ju inte riktigt vi på våra 38 kvm...men det går bra ändå, jag tycker vi har pysslat till det som aldrig förr denna jul! Dessutom har vi knölat in en 3 dms gran i lägenheten, det ni ;)
 
Imorgon bär det av hemåt till kära Nyköping för julaftonsmys hos familjerna. Himla praktiskt att ha båda våra familjer samlade på en och samma ort =) Jag ser verkligen fram emot julafton i år! Det gör jag ju i och för sig varje år, men i år känns det speciellt på nåt vis. Kanske har med att göra att jag fixat de flesta klapparna och allt pyssel långt i förväg detta år till skillnad från andra år? Då får man tid över till att bara sitta och längta de sista dagarna.
 
Nu blir det till att slurka i sig sista vinskvätten och måla naglarna och sen väntar kudden.
 
Och imorgon nalkas julafton. Vår vita julafton <3
 


Bilden är från vår resa till Vietnam förra året. Åh, jag vill vara där nu också!
 
 
Kram och ha en härlig julafton.
 
/Mary
 

Kommentarer
Postat av: julle

Söthög :D
Hoppas du fick en jättegod jul :) Puss å kram, skum banan :)

Svar: Tack finaste! Ja julen var jättemysig! Hoppas ni också hade en superhärlig! =) PUSS <3
Mary E

2012-12-27 @ 15:19:00
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!