Magneto

Hej hallå!
Idag bloggar jag från X2000, på väg mot Göteborg! Ska iväg en kortis bara så är hemma igen senare i veckan :)
 
Igår var jag med om nåt nytt, nämligen magnetröntgen! Vilken grej alltså! Jag har aldrig gjort en sån undersökning förr så det var riktigt spännande. Jag blev inkörd i en stor maskin som brummade och hade sig. Det var nästan lite mysigt, fick lyssna på radio och höll på att somna, haha. Har ju varit lite oroad över mitt ena knä sedan det brakade i somras så jag tänkte att det kan vara bra att kolla så att det inte har gått sönder nåt man kanske behöver ha helt. 
 
Om några dagar får jag svar från ortopeden och jag hoppas att det är ett positivt svar! Typ att problemet bara är svaga muskler i knät som endast behöver tränas upp. Operation och sånt onödigt hoppas jag att jag slipper...
 
Men tills dess så kör jag på som vanligt :) 
Idag blir det en fin resa genom vackert vinterlandskap till västkusten och förhoppningsvis även Starbucks! Vill gärna få med mig en caramel macchiato därifrån ;)
 
Ha en bra dag alla!
Kramar
 
/Mary

Kommentarer
Postat av: julle

Oj, krya på sig och akta dig för göteborgshumorn! Kramis

2012-12-11 @ 14:59:41
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!