Resedrömmar...

Är så sjukt sugen på att resa utomlands någonstans. Har fått total abstinens och längtar verkligen till den dag jag får lite tid över så jag kan dra iväg! :) 
 
Dagen då jag måste tacka ja eller nej till jobbet som reseledare närmar sig med stormsteg... Kanske därför jag vill resa? Nån sorts pre-resfeber? Nåväl, innan dess måste jag fått tummen upp till tjänstledighet från chefen... To be continued!
 
Nej nu ska jag försöka sova lite, är ju en jobbdag imorn också ;)
Ha en bra helg!
 
Puss och kram
/Mary

Kommentarer
Postat av: julle

Tycker vi samlar ihop tjejorna å lämnar män, barn och kattor hemma å drar till nåt solit ställe :D

Svar: Åh vilken bra plan!! Jag är så på!! Vi gört :) var, när? Puss
Mary E

2012-12-09 @ 10:42:04
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: julle

nån gång när jag är rik :P haha. Just nu jobbar jag ju å borde göra det ett tag innan jag tar ledigt. Men det skulle helt seriöst vara en kul grej att göra. Behöver ju inte vara nåt avancerat. Bara det är sol, strand å snygga karlar :P (bara titta, inte röra)

2012-12-11 @ 15:01:10
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!