Täbbt i dnäsan

Hej hallå! Inte nog med att jag blev ivägdragen till skärgården såhär års, jag blev dessutom sjuk på kuppen. Så nu ligger jag här, insnöad i kylhålet från Sibirien och kippar efter andan samtidigt som snorpappershögen bara växer och växer. Tror banne mig jag har feber också...Great!
 
Men snart är jag hemma i trygga vrån igen och kan snora ifred ;) Kan inte heller låta bli att nämna att det är idag det magiska datumet 12-12-12 infaller! Men vad betyder det, egentligen?
 
Massor av folk ska visst ha gift sig idag, datumet till ära. Och lite speciellt är det ju då det är en historisk dag som inte upprepar sig förrän om 100 år. Äter jag tillräckligt mycket spenat och vitaminer kanske jag får uppleva den dagen med? ;) Andra spekulationer går ju kring funderingarna kring en apokalyps, en jordens undergång, som tydligen startar idag för att ha sitt esse den 21a (då jorden tydligen ska förintas helt).
 
Idag kanske är som en liten förrätt till den stora middagen eller som ett förband till stjärnan; liksom lite lagom uppschåsat så att människan bara ska få lite panik men ändå hålla modet uppe. Då blir dundersmällen så mycket roligare! Kanske det var så de tänkte, Mayafolket eller Inka eller vilka upplysta människor det nu var som kom på den kalendern ;)
 
Jaja, nog om detta! Här ska snoras vidare...
 
Hoppas ni har det fint och roligt i julstöket :)
 
Kram (och lite snor) /Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!