Det här med träning...

Hej!
Jag har funderat en del kring ämnet träning och hälsa något mer än vanligt på senaste tiden. Det kan bero på att jag återfått min energi för träningen och tränar typ 4 ggr i veckan. Målet är en gång om dagen, men eftersom man måste jobba och göra annat ibland som kommer i vägen så blir 4 ggr mer verklighetstroget ;)

Jag har märkt att högintensiv träning med tunga vikter eller högt tempo ger allra bäst resultat. Om man vill ha resultat snabbare är den formen av träning helt klart bäst enligt mig! Jag älskar det; det är inte bara mest funktionellt , det är sjukt kul också och jag känner att jag tränar ordentligt!

Som jag brukar säga: man ska vilja spy och svimma när man är klar och kroppen ska värka ;)

Jag insåg det efter ett "lökpass" där jag inte tagit ut mig tillräckligt och mesat med vikterna. Så från och med nu, no more lökande på gymmet!


Kram,
Mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!