Sommar & fynd

Hej!
Idag är vädret varmt men molnigt och jag tänkte åka på loppis en stund med mamma =)
Jag verkligen älskar loppisar i alla former, särskilt de som är på sommaren. Det har gått så långt att jag förknippar sommaren delvis med loppisar och gårdsauktioner runt om i Sörmland. Det liksom ÄR sommar för mig, att knata runt där bland andra glada, fyndsugna människor, ta en glass eller en kaffe emellanåt, kisa mot solen och hitta nåt nygammalt att ta med sig hem. Underbart!
 

Ha en bra dag <3
/Mary
 
 
Bild från förra sommaren då jag var på en gårdsauktion i Sörmland.

 

Kommentarer
Postat av: Julle

Det är mys :) Speciellt kaffet! :P

2013-07-02 @ 20:43:24
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!