Mary goes tour guide!

Hej på er!
Längesen nu, jag vet....
Har haft fullt upp med att få ordning på livet efter beskedet att jag ska jobba som reseledare i sommar! =)
Ska bli så roligt och jag kan knappt vänta tills äventyret börjar!
När jag är utomlands kommer jag troligen inte att uppdatera här så mycket alls, kanske ibland någongång.
Dock har jag öppnat en reseblogg där jag hemskt gärna vill att ni följer mig vidare på mina äventyr!
Adressen är marysaventyr.blogg.se och där kommer jag att skriva så ofta jag kan och lägga upp bilder. Det blir fönstret utåt, hemåt helt enkelt och det vore toppen om ni läste och kommenterade så att jag inte känner mig så ensam, haha ;)
 
I skrivande stund har jag just fått min avresebiljett till 30/3 och fixar det sista inför visumansökning.
 
Vi ses i andra bloggen och tills dess får ni ha det underbart bra!
Den här bloggen får som sagt liv lite då och då hoppas jag ;)
 
Puss! <3
 
/Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!