Med sand i min säng

Hej hallå,
Nu är tredje dagen här på Boa Vista snart till ända. Det har varit en blåsig dag, men lite regnstänk. Jag har ändå lyckas ha det hyfsat varmt och skönt på stranden i mitt lilla "strandhus" med palmbladstak och egen solbädd =)
Har hittat en ny favorithobby, nämligen nöjet att sitta och dricka en kopp kaffe eller en öl och titta på folk på stranden, på havet och vågorna. Jag finner en enorm ro i att göra det och i det fakto att jag har tid att göra det och också låter mig ta den tiden och verkligen njuta av den.
 
Nu väntar jag på att Louise ska komma hem från jobbet så att vi kan gå ut och käka lite, det blir trevligt!
Sen blir det kväll och jag får bädda ner mig i min otroligt sköna (och förmodligen sandfyllda) säng och sova gott. Man får en speciell relation till sand när man är här och det är bara att vänja sig vid den för den är liksom överallt; på marken, i luften, i håret, i sängen, i örat... Det gäller väl att se charmen i det också!
 
 
Ha det bra, så hörs vi snart.
Ciao!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julle

Urs, stackare :P

2014-02-03 @ 19:25:06
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!