No stress - Kap Verde

Hej!
Jag fick visst bloggkoma där en stund...men nu är jag tillbaka =)
Är på Boa Vista, Kap Verde och lever livet! Sol, bad och relaxing är ledorden här. Man läser lite bok, badar lite, slappar lite, läser lite mer bok, slappar vidare... ja, typ så ser dagarna ut här. No stress liksom. And I love it! Jag tillbringar större delen av dagarna vid vattnet (where else?), så stranden och havet är mitt favoritställe. Om bara Fredde också hade varit här hade det faktiskt varit precis helt perfekt.
Tur att jag har fina Louise, hon tar hand om mig och ser till att jag inte blir helt lost :p
 
I övrigt bjuder Boa Vista och Sal Rei på många trevliga människor, god mat, härlig kultur och totalt rofyllt leverne dagarna i ända. Detta är det perfekta stället för en sån som mig; som gillar att ta det lugnt och ha det skönt i solen. Bara låta kroppen slappna av och rensa bort alla tankar. Åk hit och du kommer inte att ångra dig en sekund!
 

 
Just nu har jag inte så överdrivet jättestor lust att åka hem <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!